تفنگ بادی, مقالات پروتارگت

بهترین تفنگ بادی جهان

بهترین تفنگ بادی جهان

بهترین تفنگ بادی جهان در حال حاضر؟ قطعا تفنگ بادی FX IMPACT M3

این تفنگ بادی فراتر از تمام استانداردهای جهانی تفنگ بادی عمل کرده است و تقریبا تمام منتقدین و کارشناسان حوزه تفنگ بادی، اف ایکس ایمپکت ام۳ را بهترین و در بدترین حالت جزو ۳ تفنگ بادی برتر جهان می دانند.

در ادامه به بررسی این تفنگ می پردازیم.

 معرفی بهترین تفنگ بادی جهان

واقعا اغراق نیست اگر اف ایکس ایمپکت ام۳ را بهترین تفنگ بادی جهان معرفی کنیم. FX Impact باز تعریفی از یک تفنگ بادی مدرن است و در واقع به همگان نشان می دهد که یک تفنگ بادی باید چه شکلی باشد. یک تفنگ بدون محدودیت قهرمان در این نسل است.

اف ایکس ایمپکت تفنگی است که پیشرفت و تکامل یافته تا مرزهای آنچه را که تفنگ های بادی می‌توانند به دست آورد، جابجا کند. Impact M3 یک بار دیگر این استانداردها را با پیشرفت‌های پیشگامانه، ارتقاء و تمرکز تزلزل ناپذیر بر ایجاد پیشرفته‌ترین، دقیق‌ترین و تواناترین تفنگ بادی که تا به حال به دست خواهید آورد، بازتعریف کرده است.

تفنگ بادی اف ایکس ایمپکت

مشخصات فنی بهترین تفنگ بادی جهان

این تفنگ بادی فوق العاده در کالیبر های ۴.۵، ۵.۵، ۶.۳۵، ۷.۶۲ و ۹ میلیمتر عرضه می شود. اف ایکس ایمپکت در کالیبر ۴.۵ تقریبا ۴۷ ژول قدرت ارائه می دهد. این قدرت در کالیبر ۵.۵ به ۱۰۷ ژول، در کالیبر ۶.۳۵ حدود ۱۲۰ ژول، در کالیبر ۷.۶۲ تقریبا ۱۶۸ ژول و در کالیبر ۹ این تفنگ قدرتمند ۲۱۱ ژول قدرت به تیرانداز می دهد.

تعداد شات این تفنگ بادی با توجه به کالیبر آن متفاوت است و در کالیبر ۴.۵ حدود ۳۴ شات و در کالیبر ۹ حدود ۱۸ شات ارائه می کند. همچنین لوله اف ایکس ایمپکت در مدل های مختلف کامپکت، استاندارد و اسنایپر تولید می شود.

طول این تفنگ بادی در حالت کامپکت ۶۴ سانتیمتر، در حالت استاندارد ۸۶ سانتیمتر و در حالت اسنایپر ۱۰۰ سانتیمتر می باشد. وزن آن نیز به ترتیب ۲.۸ کیلوگرم، ۳.۱ کیلوگرم و ۳.۲۵ کیلوگرم اندازه گیری شده است.

قدرت تیراندازی بهترین تفنگ بادی جهان

این تفنگ فوق پیشرفته با توجه به قدرت های مختلفی که در کالیبرهای متفاوت عرضه می کند، و همراه شدن این قدرت با دقت وحشناک بالای این تفنگ، لذت تیراندازی بی مثالی را به تیراندازان ارائه می کند.

تقریبا هیچ هدفی در هیچ مسافتی وجود ندارد که نتوان با اف ایکس ایمپکت ام۳ به آن شلیک کرد. در کالیبر ۹ این تفنگ، شما تا مسافت های بسیار دور را می توانید به راحتی هدفگیری کنید و از دقت این تفنگ بادی مسحور شوید.

تفنگ بادی fx impact m3

دقت بهترین تفنگ بادی جهان

تقریبا تمامی کارشناسان و فعالان حوزه تفنگ بادی و تیراندازی تاکید کرده اند که FX IMPACT M3 با دقت ترین تفنگ بادی موجود در جهان است و گروپ این تفنگ بادی در کالیبر ۵.۵ با ساچمه JSB ۱۸ گرین در حد چند میلیمتر و به صورت تیر روی تیر است!

ترکیب این دقت و قدرت بسیار بالای این تفنگ، اف ایکس ایمپکت را به تفنگی افسانه ای تبدیل کرده است که بعید به نظر می آید تا سال های پیش رو، تفنگی بتوانید آن را به چالش بکشد.

همچنین ظاهر بسیار جذاب این تفنگ باعث شده است اکثر سلیقه ها را راضی کند و کمتر کسی را ببینید که با دیدن FX IMPACT به وجد نیاید و مجذوب تماشای این تفنگ زیبا، دقیق و پر قدرت نشود.

فروشگاه تفنگ بادی پروتارگت با ۲۰ سال تجربه در این حوزه، آماده ارائه خدمت به صورت‌ آنلاین و حضوری به شما دوست داران تیراندازی و شکار می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *