تفنگ بادی, مقالات پروتارگت

بهترین فروشگاه تفنگ بادی

بهترین فروشگاه تفنگ بادی

بهترین فروشگاه تفنگ بادی؟ قطعا فروشگاه تفنگ بادی پروتارگت!

قبل از خواندن این مقاله بهتر است در همین ابتدای کار جواب سوال شما را بدهیم، فروشگاه تفنگ بادی پروتارگت با سابقه‌ی ۲۰ ساله خود در حوزه شکار و تیراندازی بهترین گزینه برای شما دوست داران شکار و تیراندازی است تا محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنید و از این ورزش لذت کافی را ببرید.

بهترین فروشگاه تفنگ بادی در ایران

طیف وسیعی از مدل های تفنگ بادی در دنیای ورزش تیراندازی و شکار وجود دارد ولی عرضه و فروش برندها و مدل های خاصی که مطابق با قوانین ایران و باب سلیقه‌ی فرهنگ ایرانی باشد کار سختی است. به همین دلیل شما دوست داران تیراندازی باید به دنبال بهترین فروشگاه تفنگ بادی در ایران باشید تا بتوانید تفنگ بادی مد نظر خود را پیدا کنید.

فروشگاه تفنگ بادی پروتارگت (Protarget) یکی از بزرگترین فروشگاه های خیابان فردوسی تهران است. این فروشگاه به صورت اینترنتی و آنلاین نیز لوازم شکار، تیراندازی و ماهیگیری را با مدیریت آقای علی قلعه به فروش می رساند.

فروشگاه تفنگ بادی پروتارگت اکنون تقریبا ۲۰ سال است که فعالیت گسترده خود در عرضه کالا های متنوع شامل انواع تفنگ های بادی، لوازم جانبی تفنگ های بادی، لوازم ماهیگیری و کمپینگ برای تمام جامعه دوست دار تیراندازی را ادامه می دهد.

آدرس بهترین فروشگاه تفنگ بادی!

فروشگاه تفنگ بادی پروتارگت در خیابان فردوسی تهران واقع شده است. خیابان فردوسی تهران از قدیم الایام یکی از مراکز اصلی داد و ستد در تهران بوده است. این خیابان با سفارت بریتانیا و سفارت آلمان شناخته می شود و همچنین بازار فروشندگان ارز نیز در این خیابان است.

جهارراه استانبول، موزه بانک ملی ایران، کوچه برلن، عمارت کوشک مصری و ... از جاذبه های دیگر این خیابان قدیمی تهران هستند. فروشگاه حضوری پروتارگت نیز در این خیابان در راسته تفنگ فروش ها قرار گرفته است.

شما می توانید از طریق این لینک، آدرس دقیق بهترین فروشگاه تفنگ بادی ایران را در گوگل مپ پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *