تفنگ بادی, مقالات پروتارگت

همه چیز درباره تفنگ بادی کرال!

تفنگ بادی کرال

تاریخچه تفنگ بادی کرال

شرکت تفنگ بادی کرال که با نام Kral Arms نیز شناخته می شود، یکی از شرکت های سازنده اسلحه و تجهیزات شکار است که در کشور ترکیه قرار دارد. این شرکت در سال ۱۹۹۸ تأسیس شد و فعالیت خود را با تولید تفنگ های شکاری آغاز کرد.

اما در حال حاضر، تفنگ بادی کرال به عنوان یکی از بزرگترین سازندگان تفنگ و سلاح در جهان شناخته می‌شود و تولیدات آن شامل انواع سلاح های شکاری، سلاح های تراپ، تفنگ های دولول، سلاح های چند منظوره و تجهیزات شکار و تیراندازی مانند تفنگ بادی کرال با کیفیت بسیار  بالا می‌شود.

تفنگ بادی کرال پانچر pcp

مانند سایر تولیدکنندگان تفنگ بادی معروف جهانی، برند تفنگ بادی کرال نیز در بازار های مختلف دنیا از نام های گوناگونی برای فروش و عرضه محصولات خود استفاده می‌کند. این برند در بازار آسیا و خاورمیانه که شامل کشورمان ایران نیز می‌شود و همچنین در بازار آمریکا از اسم و برند تفنگ بادی کرال پانچر برای فروش محصولات خود استفاده می‌کند ولی در اروپا با نام پاردوس PARDUS و وبلی Webley اقدام به فروش تولیدات خود می‌کند.

نام های دیگر تفنگ بادی کرال

برند پاردوس در بازار اروپا بیشتر توجه خود را به فروش تفنگ های شاتگان و اسلحه های ساچمه زن معطوف کرده است اما دو تفنگ بادی معروف و پرفروش تفنگ بادی کرال در بازارهای جهانی و البته بازار ایران با تغییر نام در بازارهای اروپا نیز به فروش می‌رسند.

شرکت تفنگ بادی کرال تلاش می‌کند تا با داشتن استانداردهای کیفیت بالا و قیمت مناسب، محصولاتی را ارائه دهد که بتواند نیازهای مختلف مشتریان خود را در بسیاری از کشورها برآورده کند.

همچنین، شرکت کرال در راستای توسعه صنعت اسلحه و رشد اقتصادی به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت اسلحه در جهان، سرمایه‌گذاری بسیاری را در نوآوری و تحقیقات انجام داده است.

یکی از محصولات پرفروش شرکت کرال، اسلحه های چند منظوره هستند. این تفنگ‌ها با قابلیت استفاده در شرایط مختلف و برای اهداف مختلف طراحی شده‌اند.

به طور کلی، شرکت کرال با تولید تفنگ های با کیفیت بالا و قیمت مناسب، توانسته است جایگاه خوبی در بازار صنعت اسلحه داشته باشد. علاوه بر این، هدف شرکت کرال از داشتن توسعه و پیشبرد اقتصادی، طراحی و تولید محصولات به روز و با استفاده از تکنولوژی‌های نوین است.

تفنگ بادی کرال امپایر ایکس xs

کارخانه تفنگ بادی کرال

کمپانی تفنگ بادی کرال آرمز دارای مساحت 18000 متر مربع می‌باشد و بیش از 250 نفر از بهترین متخصصان این حوزه در آن به فعالیت و تولید تفنگ‌ بادی، تفنگ‌های ساچمه‌ای و تپانچه‌های خالی می‌پردازند. کارخانه تفنگ بادی کرال برای ارائه بهترین کیفیت محصولات، از بالاترین تکنولوژی‌ها استفاده کرده و تولیدات آن تماما کار دست هستند.

تمام مراحل تولیدات تجهیزات تیراندازی و تفنگ بادی کرال در خود کارخانه صورت می‌گیرد. اقداماتی که توسط این مجموعه طی تولید اسلحه‌ها صورت می‌گیرد شامل، ماشین‌کاری چوب، ماشین‌کاری و تولید قطعات فلزی، قالب ریزی، ساخت قالب، جوشکاری، حکاکی، حفاری لوله و ساخت لوله، علامت‌گزاری لیزری، حکاکی لیزری روی قطعات چوبی و فلزی، پوشش استتار، مونتاژ، تست کنترل کیفی، تیراندازی آزمایشی و … می‌شود.

معروفترین مدل های تفنگ بادی کرال

از مدل های بسیار معروف کرال می توان به تفنگ بادی کرال پانچر جامبو، تفنگ بادی کرال پانچر بریکر و کرال پانچر مگا اشاره کرد. این تفنگ های بادی همگی در دسته تفنگ بادی pcp قرار دارند که با ساختار پی سی قدرت و دقت بالایی را به تیراندازان ارائه می کنند.

شما علاقه مندان به ورزش تیراندازی و شکار کافی است با مراجعه حضوری و یا بازدید از سایت فروشگاه تفنگ بادی پروتارگت، درباره این تفنگ های بادی مشاوره کسب کنید و بهترین و مناسبترین تفنگ بادی خود را انتخاب و خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *