تفنگ بادی, مقالات پروتارگت

تاریخچه تفنگ بادی گامو

تاریخچه تفنگ بادی گامو

بررسی تاریخچه تفنگ بادی گامو را در این مقاله خواهیم داشت و درباره ی تفنگ بادی گامو و محصولات بیشتر خواهیم دانست. در ابتدا باید ذکر کنیم که این شرکت اسپانیایی یکی از با سابقه ترین تولیدکنندگان تفنگ بادی در جهان است که قطعا دوست داران این حوزه با تفنگ های آن آشنا هستند.

تاریخچه تفنگ بادی گامو، تاسیس!

در اواخر دهه 1880، زمانی که شرکت تفنگ بادی گامو به نام آنتونیو کاساس شناخته می شد، شروع به ساخت انواع محصولات سرب در شهر بارسلونا، در کشور اسپانیا کرد. در سال 1950، ما شروع به تخصص در گلوله های با کیفیت بالا برای بازار اروپا کردیم.

با گسترش شرکت تفنگ بادی گامو، شرکت جدیدی به نام Industrias El Gamo را تشکیل دادند و شروع به ساخت تفنگ های بادی با کیفیت بالا کردند. در سال 1961 اولین تفنگ بادی گامو در بازار اسپانیا معرفی شد، اما در مدت کوتاهی نه تنها در اسپانیا بلکه در سایر کشورهای اروپایی نیز محبوب شدند و در سال 1963 صادرات تفنگ بادی را آغاز کردند.

امروزه گامو یکی از بزرگترین تولید کننده تفنگ بادی در اروپا است. تیراندازان در بیش از 50 کشور در سراسر جهان از تفنگ های بادی و تپانچه های بادی گامو استفاده می کنند.

تفنگ بادی، تخصص گامو است!

تفنگ بادی گامو قطعا یکی از شناخته شده ترین تفنگ های بادی در ایران و جهان است. گامو با تخصص و سابقه خود به خوبی نیاز بازار را شناسایی کرده و بهترین و مناسبترین تفنگ های بادی را راهی بازار می کند.

این شرکت اسپانیایی تخصص بالایی در تولید تفنگ بادی فنری دارد و محصولاتی مانند تفنگ بادی گامو شادو هزار و تفنگ بادی گامو بلک نایت سال هاست در بازار ایران به فروش می رسد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

همچنین این شرکت مشهور اسپانیایی، تولیدات بسیار با کیفیتی در دسته تفنگ پی سی پی نیز دارد که متاسفانه در ایران چندان مورد توجه قرار نگرفته اند. از جمله تفنگ pcp های خوب این شرکت می توان به تفنگ بادی گامو ارو و تفنگ بادی گامو رایزر اشاره کرد.

انواع تفنگ بادی گامو

کیفیت تفنگ بادی گامو

یکی از دلایل موفقیت تفنگ بادی گامو این است که هر یک از اجزا و قطعات فلزی توسط خود شرکت تولید و بررسی می شود. برای قنداق تفنگ‌های بادی از چوب گردوی اروپایی و چوب راش استفاده می‌شود.

چوب تفنگ‌های بادی توسط ماشین آلات کاملا کامپیوتری پردازش شده و شکل می‌گیرند. این کمپانی برای دستیابی به با کیفیت‌ترین محصول ممکن فرایند کنترل کیفی بسیار دقیقی را طی می‌کند.

هر تفنگ بادی گامو، در طول هر ۱ الی ۲ ساعت یک بار زیر بررسی های کاملی قرار می گیرد و تفنگ بادی هایی نیز به صورت تصادفی انتخاب می شوند تا آزمایش های مقاومت روی آن ها انجام شود. 

کیفیت تفنگ‌ بادی گامو نیز به اندازه کیفیت مهمات تولیدی توسط این شرکت از استانداردهای بالایی برخوردار است. کمپانی تفنگ بادی گامو برای چندین دهه از به روزترین روش‌ها برای تولید بهترین گلوله‌های تفنگ‌ بادی در جهان استفاده کرده است و همیشه در حال به روزرسانی این روش‌هاست.

خرید تفنگ بادی گامو

تفنگ بادی گامو را به راحتی می توانید با توجه به نیاز خود در بازار ایران پیدا کنید. فروشگاه تفنگ بادی پروتارگت نیز بیش از ۱۵ سال است که مدل های مختلف تفنگ بادی گامو را وارد کشور و به دست دوست داران تفنگ بادی می رساند.

برای خرید تفنگ بادی گامو، کافی است به فروشگاه حضوری پروتارگت در خیابان فردوسی تهران و یا فروشگاه اینترنتی پروتارگت مراجعه کنید تا این تفنگ بادی با کیفیت را با بهترین قیمت خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *