تفنگ بادی, مقالات پروتارگت

5 نکته درباره خرید تفنگ بادی

5 نکته درباره خرید تفنگ بادی

5 نکته درباره خرید تفنگ بادی را که باید حتما در نظر داشته باشید در این مقاله برای شما بیان می کنیم و به طور دقیق برای شما شرح می دهیم که چگونه انتخابی مناسب تفنگ بادی داشته باشید. مبحث خرید تفنگ بادی امری بسیار پیچیده است و همین موضوع باعث شده است علاقه‌مندان به تیراندازی و شکار در هنگام خرید تفنگ بادی با عوامل و معیارهای مختلفی روبرو شوند و آن ها را سردرگم کنند.

با ما در ادامه با این مقاله همراه باشید.

5 نکته درباره خرید تفنگ بادی

5 نکته درباره خرید تفنگ بادی

 ۱- تفنگ بادی فنری یا تفنگ بادی پی سی پی!

در ابتدا باید مشخص کنید که چه نوع تفنگ بادی ای می خواهید خریداری کنید. تفنگ بادی فنری همانطور که می دانید از مکانیزم فنر پیستون استفاده می کند و مسلح کردن این نوع تفنگ ها کار چندان سختی نمی باشد. تفنگ بادی فنری معمولا قدرت بالایی ندارد و ۹۹ درصد تفنگ های این مکانیزم به صورت تک تیر هستند و از خشاب استفاده نمی کنند.

تفنگ بادی پی سی پی از یک مخزن هوای فشرده برای شلیک ساچمه استفاده می کند که همین امر باعث شده است قدرت این تفنگ های بادی نسبت به تفنگ های بادی فنری بسیار بالاتر باشد. پی سی پی ها اکثرا دارای خشاب ۸ تیر یا ۱۲ تیر هستند و فاقد مگسک و شکاف درجه می باشند که این موضوع اهمیت استفاده از دوربین را در آن ها افزایش می دهد.

پس بسیار مهم است که انتخاب شما بین این دو مورد کدام است.

۲- دوربین تفنگ بادی از نان شب واجبتره!

 یکی از مهمترین اجزا در تفنگ های بادی، دوربین تفنگ است. بسیار مهم است که شما چه دوربینی برای تفنگ بادی خودتون انتخاب می کنید. اکثر تفنگ های بادی فنری دارای شکاف درجه و مگسک هستند که با توجه به قدرت دید انسان در حدود ۳۰ متر می توانید بدون نیاز به دوربین تیراندازی کنید. اما برای مسافت های طولانی تر واجب است که دوربین تهیه کنید.

با توجه به اینکه تفنگ های بادی فنری دارای لگد و شوک هستند، باید دوربین تفنگی که انتخاب می کنید آنتی شوک و ترجیحا با رتیکل هک باشد تا در برابر ضربه‌های ناگهانی تفنگ مقاومت کند. تفنگ های pcp فاقد لگد هستند و هر نوع رتیکلی روی آن ها جوابگو است. البته با توجه به برد بالای این تفنگ ها پیشنهاد می شود دوربینی با شفافیت و زوم مناسب انتخاب کنید.

دوربین تفنگ بادی

۳- ساچمه مناسب برای تفنگ بادی انتخاب کنید!

 بدون استفاده از ساچمه تفنگ مناسب، شما حتی اگر بهترین تفنگ بادی جهان را هم داشته باشید، باز هم نمی توانید به طور دقیق هدف زنی و تیراندازی کنید. در هنگام خرید تفنگ بادی حتما از مشاوران ما در پروتارگت درخواست کنید تا بهترین و مناسبترین ساچمه را برای تفنگ بادی ای که شما خریداری کردید پیشنهاد کنند.

۴- تجهیزات تفنگ بادی را کامل خریداری کنید!

یکی دیگر از مهمترین نکاتی که هنگام خرید تفنگ بادی باید در نظر داشته باشید این است که تجهیزات تفنگ بادی را به طور کامل خریداری و استفاده کنید. از جمله تجهیزات می توان به کاور تفنگ بادی، ساچمه تفنگ، دوربین تفنگ، ست تنظیف تفنگ، کپسول تفنگ پی سی پی، کیت شارژ کپسول، سیبل تیراندازی و ... اشاره کرد.

۵- کارت شناسایی و فاکتور خرید را فراموش نکنید!

با توجه به اینکه تفنگ بادی قدرت بالایی در تخریب و هدفزنی دارد، حتما در هنگام خرید تفنگ بادی کارت شناسایی معتبر تفنگ که در حال حاضر در ایران توسط وزارت دفاع صادر می شود و همچنین فاکتور خرید با مهر رسمی فروشگاه را دریافت کنید تا بعدا در هنگام استفاده مشکلی برای شما پیش نیاید. اگر مشکلی در هنگام استفاده از تفنگ بادی برای شما به وجود آید می توانید با ارائه کارت شناسایی ابهامات موجود را برطرف کنید.

فروشگاه تفنگ بادی پروتارگت با تجربه بیش از ۲۰ سال خود در حوزه تیراندازی و هدف‌زنی تمام ملزومات و تجهیزات مورد نیاز تفنگ بادی را به صورت رسمی و با ارائه گارانتی در اختیار دوست داران تفنگ و شکار قرار می دهد و به صورت روزانه از ساعت ۱۰ الی ۱۹ در خدمت شما عزیزان می باشد تا به صورت آنلاین و یا حضوری محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *